Druga edycja Bocuse d'Or Poland ON TOUR za nami
8 kolacji, 24 szefów kuchni, 50 autorskich dań, 3840 wydanych talerzy. Z końcem listopada zakończył się cykl ogólnopolskich kolacji Bocuse d'Or Poland ON TOUR 2024.
W tym roku na kulinarnej trasie pojawiły się nowe miasta, restauracje i hotele, a każda kolacja była wspaniałym wydarzeniem, na najwyższym światowym poziomie - podkreślają organizatorzy. Były nowoczesne kreacje, elegancki minimalizm, precyzja i polskie produkty wysokiej jakości, których kulinarny potencjał wykorzystali szefowie kuchni.
Wydarzenie cieszyło się zainteresowaniem gości jako kulinarne show. Była to okazja, by spotkać autorytety polskiej i zagranicznej sceny kulinarnej, a dla wszystkich miłośników fine diningu i foodies nie lada gratka do odkrywania nowych smaków, śledzenia trendów oraz przekraczania barier kulinarnej wyobraźni.
Celem projektu Bocuse d'Or Poland ON TOUR jest promocja konkursu, finalistów edycji 2023, integracja środowiska kulinarnego i gastronomicznego, edukacja młodych adeptów sztuki kulinarnej i cukierniczej ze szkół gastronomicznych oraz promocja partnerów i turystyki kulinarnej w Polsce.
Jak ogłosili organizatorzy, cel został osiągnięty w 200 proc. - odbyło się osiem kolacji, w których wzięło udział dwudziestu czterech szefów kuchni, oraz zwiększyła się liczba wyserwowanych dań - 3840. Łącznie przygotowano pięćdziesiąt autorskich dań, które trafiły na talerze 640 gości.
Bocuse d'Or Poland ON TOUR to wspaniali szefowie kuchni, wyjątkowe miejsca kolacji, awangardowe menu, które niewątpliwie wspólnie dostarczają niezapomnianych emocji i doznań, które na długo zostają w pamięci gości.
Partnerzy projektu: Sokołów, Chefs Culinar Polska, Churchill, ChemaN, SanPellegrino, MB Motors Mercedes-Benz Piaseczno-Janki, SmartenPR, Magazyn Szef Kuchni, Restaurant Management, Poradnik Restauratora, Food Service, Papaja.pl, Newsgastro