Na co Polacy narzekają podczas urlopów?

Na co Polacy narzekają podczas urlopów?

Wysokie ceny nie jest największym problem Polaków na wakacjach. W hotelach bardziej denerwują ich niedbale przygotowane śniadania lub współodpoczywający z nimi turyści. Dowiadujemy się o tym z analizy 55 tys. recenzji obiektów hotelowych.

Od stycznia tego roku polscy internauci napisali aż 55 tys. recenzji obiektów hotelowych - podaje SentiOne Co ciekawe, aż 28 tys. było pozytywnych, a tylko 7 tys. negatywnych. Pozostałe miały wydźwięk neutralny. Recenzje są zamieszczane przede wszystkim na portalach typu Booking.com oraz na Google Maps. Ok. 80 proc. dotyczy obiektów położonych w Polsce, a pozostałe ok. 20 proc. zagranicznych - głównie w Grecji i Egipcie - podają eksperci.

Jak czytamy, polscy turyści cenią sobie przede wszystkim dobrą lokalizację obiektów noclegowych, chociaż dla każdego oznacza ona co innego. Najlepiej, by hotel był położony jednocześnie w centrum, blisko plaży, dworca, restauracji i innych atrakcji. Goście cenią sobie też zadbaną, spokojną okolicę - za te walory chwalą np. nadmorskie Darłówko. - wynika z raportu SentiOne.

Najczęściej zwracają uwagę również na standard pokoju, przede wszystkim czystość, ciszę, widok z okna oraz wyposażenie pokoi. Wśród zalet obiektów hotelowych najczęściej wymieniane są atrakcje dla dzieci - takie jak sale zabaw czy basen.