Nowe marki własne MAKRO dla wizjonerów w gastronomii
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, w oparciu o ich doświadczenia i spostrzeżenia.
MAKRO Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii i atrakcyjnych cenach, a MAKRO Premium - produkty o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining. Natomiast MAKRO Professional obejmuje środki czystości i produkty niekonsumpcyjne. Wszystkie trzy marki dostępne są w opakowaniach o nowoczesnej szacie graficznej, zawierających jasny i przejrzysty opis parametrów i zastosowania.
Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych MAKRO to m.in. sosy, majonezy, müsli, krojona fasola szparagowa czy boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni. Do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji.